Zapowiedziano Adventure Park - strategię ekonomiczną w stylu serii Theme Park

Niemiecki wydawca bitComposer Entertainment zapowiedział strategię ekonomiczną Adventure Park, która ma ambicję stać się duchowym spadkobiercą serii Theme Park. Gra powstaje wyłącznie z myślą o pecetach, a premiera zapowiadana jest na jesień. Za produkcję odpowiada studio B-Alive, mające na koncie takie tytuły jak Airline Tycoon 3 czy Wildlife Park 3.

W grze wcielimy się w zarządcę małego lunaparku. Naszym zadaniem ma być rozwinięcie go do poziomu rozrywkowego imperium. Cel ten zrealizujemy budując kolejne atrakcje, które zapewnią nam dopływ nowych klientów. Najważniejszymi obiektami będą kolejki górskie. Samodzielnie zaprojektujemy ich kształt i ustalimy sposób funkcjonowania. Będziemy również stawiali m.in. diabelskie koła i wieże swobodnego spadania.

Emocje wywołane przez nasze atrakcje sprawią, że goście zrobią się głodni i spragnieni. Wyjdziemy na potrzeb tym potrzebom umieszczając w lunaparku budki z napojami oraz jedzeniem. Dodatkowe zyski zapewnią również sklepy z podarkami. Sprawne funkcjonowanie biznesu wymagać ma zatrudniania odpowiedniej załogi. Poza wykonywaniem zadań usługowych, pracownicy zajmą się również dbaniem o sam park, poprzez np. sprzątanie śmieci czy strzyżenie trawników. Nie zabraknie również opcji upiększania terenu, poprzez ręczne stawianie posągów, latanii, ogrodzeń, kamieni i roślin.

Sercem rozgrywki ma być oczywiście system ekonomiczny. Klienci będą zostawiali w kasach określone środki, a jednocześnie każda inwestycja uszczupli nasze konto. Konieczne okaże się takie zbalansowanie budżetu, aby umożliwić wesołemu miasteczku dynamiczny rozwój i jednocześnie uniknąć bankructwa. Autorzy obiecują, że w grze znajdziemy prosty interfejs, który umożliwi błyskawiczne połapanie się we wszystkich aspektach wirtualnego biznesu.

W Adventure Park znajdziemy kampanię fabularną oraz tryb swobodnej rozgrywki, w którym na ośmiu mapach będziemy bawili bez żadnych narzuconych odgórnie zadań. Twórcy nie mają w planach wprowadzenia rozgrywek multiplayer.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2013-05-01 12:43:00